Dagen..

Sedär, babybelt införskaffad/t, och se på tusan, jag har stor mage, de tyckte även hon i affären, men jag är tillräckligt smal för strl M och inte L som jag trodde. :D
Smal runt om var jag, hihi..

Superskönt för rygg och mage, iaf några bekymmer mindre..

Sen gick vi till hötorgshallen och åt lunch, sedan for vi till IKEA, köpte lite smått till bebis..
Handlade kanelbullar på väg hem..

Och nu ska jag snart börja med middagen, blir varma mackor, mys. :)

Sen ska vi soffmysa ikväll..

Det är mycket kärlek idag! :D

Kramar

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Du har fått en utmärkelse hos mig :-)

2008-10-04 @ 19:44:58 URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Alina

Godagens! Fin blogg du har! :)

2008-10-04 @ 19:51:42 URL: http://emmiealina.blogg.se/
RSS 2.0