Bytet - åt skogen?

Jaha, de ringde idag.
Vi blir ej godtjända då¨det är min lägenhet, jag som står på kontraktet..
Och jag har en "inkomst" på 3800:- från FK.

Men, jag grät och grät, ringde sedan chefen på hyreslatjot och hon var snäll och svarade på frågor..
Så om jag fixar Jonas på mitt kontrakt så bör bytet gå igenom..
Ringde min värd som sa att det är okej..
Problemet är att hitta en tid då han & Jonas kan samtidigt..
Men när det är gjort så ska jag åka förbi med blanketterna så ska de ta upp bytet igen.
Och då räkna Jonas & mina inkomster tillsammans, och då bör vi bli godtjända..

Håll tummarna, orkar inte oroa mej såhär..
Orkar inte gråta över detta..

Gör det nu endå, men hoppas..

Kram

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: mamma/mormor Sofie

Läs din mail :-)

2008-10-16 @ 16:02:32
Postat av: vera

ooh. men vad bra. hoppas att det löser sig då gumman. bra att du fortsatte att kämpa!

2008-10-16 @ 16:36:18 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Martina

men va bra att de kanske löser sig! sa ju de;lika bra att försöka få in han i kontraktet,går de inte me detta byte så kommer de iaf va bra i framtiden!



håller tummarna så hårt att dom blir vita!!



massa pussar å kramar från oss!!!

2008-10-16 @ 18:39:58
Postat av: Cecilia

låter som det kommer fixa sig så fort ni får in Jonas på kontraktet! kom igen, orka lite till!! jag tror på er! du är garanterat starkare än du tror.





2008-10-16 @ 22:46:22 URL: http://cecilialinnea.blogg.se/
RSS 2.0