Bläk..

Börjat må illa kvällstid, efter maten.. :S
Var nära på att spy nyss...



Idag var jag hos barnmorskan:

  • SF-mått 30
  • bebis hjärtslag 160bpm
  • blodtryck 120/75
  • hb-värde 115
  • vikt sedan plus, +13kg

Efter det åkte jag till skanstull, köpte ursöta flickkläder på hm, och åhlens.. :D
På Åhlens mötte jag även Madde, en gammal vän.
Snackade ett bra tag, tillsist hade jag så ont i rygg, bäcken och ben att jag haltade ner till tunnelbanan.
Ingen ville lämna plats åt mej, så jag stod och led som tusan..
Gick av i högdalen och hämtade paket.
En "jacka" från Halens som inte var en jacka, eller isf i väääldigt tunt konstigt tygg.
Mina vinterkängor, knästrumpor och broschen från Ellos.
Och även paketet med massa barnsaker.. :)

Detta är vad som köptes!



Detta är beställt och borde komma senast fredag:


Vi ska lära bebis att godis kan vara saker som frukt, nötter o.s.v.
Så ni vet.. :p


Well, nu ska jag krypa ner hos älsklingen i soffan, han masserar mej och smeker mej över ryggen..
Säger fina saker och pussar på mej..


Rösta föresten gärna på mitt Färga oktober Rosa tävlingsbidrag HÄR.

Kramar


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Mäh!! Att ingen flyttade sitt ass för att lämna plats för dig att sitta! :(

2008-10-02 @ 07:24:02 URL: http://catti87.bilddagboken.se
RSS 2.0