Babyboom

Ajuste, idag så kommer Malin få sin pluttis..
Hon har gått över 14 dagar, så idag blir hon igångsatt..
Så GRATTIS & LYCKA TILL!! :)

Caroline kanske får sin lillskit också, då hon igår var inne på koll och då var öppen, men inge värkar..
Så hon kanske får värkar idag och då är det dags..  Trots att hon har BF 5/11 :)

Massa barn nu..

Snart kommer Veras nr:2, hihi..

Men som sagt, jag får nog vänta till 16/12..
Tror lilltjejen myser där inne, hon har juh varit fixerad sedan v.26, och lika länge har jag haft sammandragningar..
Och hon har inte velat titta ut än, så hon stannar nog tills de är allt för trångt där inne..
Det är trångt nu, men hon har juh tur, min mage växer juh tokfort, så hon har de nog bättre än de flesta.. :p
Lilltjejen där inne..

Nää, nu ska jag fortsätta fylla min ipod, den ska ha allt jag kan tänkas vilja lyssna på, på BB.
Har packat ner allt utom mina och Jonas kläder, och ipoden.
Annars är väskan packad och klar.. :D
HAHA, och så ska den stå i 7 veckor.. då jag kommer bli igångsatt.. haha..

Jaja, kram på er

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: vera

haha. jag har inte gjort ett skit.

tänkte faktiskt packa väskan nu och skriva förlossningsbrevet. fick lite panik igår då jag trodde det började hända något och jag inte hade fixat något alls :P

2008-10-28 @ 10:36:45 URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Catti

haha man ska vara förbered.. ;)

2008-10-28 @ 12:17:37 URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: mamma/mormor Sofie

Ja de flesta bor i en trång 1:a men din bebi har en 3:a, tror jag :-) men man vet aldrig...det heter ju att mycke vill ha mer, så hon kanske kommer ut snart i allafall. Jag lääääängtar!!!!



Puss på dej.

2008-10-28 @ 13:03:29
RSS 2.0