1 oktober

Japps, idag är det onsdagen den första oktober.
Ska snart till bm, sen fika med Pia. :)

Imorn är det torsdag, då ska jag få fondpengar, så då kan jag betala för massa utav barninköpen. :D
Går dessutom in i vecka 32 imorgon.. hihi

Så.. har sovit, men som vanligt haft minst 3 kisspauser eller vad man nu ska kalla det..
Kissavbrott?

Ska nu ta mej något att äta.. :)



Denna månad kom  min lillebror Viktor till gjorden, fast 1992. :)
Han kom 2 månader för tidigt och kejsarasnitt.
Föddes i vecka 31+3, fick ligga kvar läääänge på sös spec. avdelning för småttingar.
Han hade slangar här och där, låg i kuvös, fick massa sprutor..
Väldigt smärtsamt att se..
Han vägde då som en mjölkpaket.

Snart fyller han 16år, och är en grym hockeykille. :)

Härligt härligt!



Kramar på er!


Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

haha "kissavbrott". Det var verkligen ett bra ord! :)



Vad hemskt att se sin lillebror så liten! :( Men tänk att allt ändå gått så bra, tänk att om du får din bebis nu så är det inga problem! :) Nu är det ju dessutom 16 år senare och nu kan dom ju ännu mer om prematurer. :)

2008-10-01 @ 12:33:36 URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: katja

åh, hur mycket pengar ger den där fonden då?:)

2008-10-01 @ 15:48:29
RSS 2.0