Update

Läget:
Vi kommer inte kunna hitta något byte innan bebis, och sedan har bebis kommit då kommer vi varken ha tid eller ork att leta större, så vi fastnar i denna sketna 1:a, 3tr utan hiss..

Men då bebis förtjänar det bästa så kommer vi göra allt för bebis, såklart!
Så vi har röjt hela helgen, rensat och jag har kastat massa saker som jag egentligen vill behålla..
Allt för bebis.. ♥

Sen ska jag ta och ringa Anna i veckan, se om hon kan skjutsa hit alla bebissaker, bl.a. vaggan som gått i arv, som både jag och min syster en gång sovit i.. :)
När de sakerna är här, då gör jag sista rensningen, sista donet, sen är allt klart..


Drömmen:
Är självklart att vi skulle fått lägenheten, en 3:a är otroligt mycket mer värd en en 1:a..
Skulle känts så mycket bättre, enklare, bekvämare, mer hemma..
Men.. Som sagt får ta och göra det bästa utav situationen, trots att det gör ont i mej..

Nä nu ska jag rensa lite saker på datorn tror jag, skriver kanske senare, innan det är dags för sängen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Sara

Det blir nog bra ska du se! Man får göra det bästa av det man har. Bebis bryr sig nog inte ett dugg, hon vill bara vara hos ER.

2008-11-17 @ 19:51:37 URL: http://www.mammaliv.com
RSS 2.0