Tuddeluuh

Jag tog mej ett varmt, välförtjänat bad..
Slumrade till korta stunder så beslöt mej för att avsluta med en rengörande sval dusch..


Klev ut ur badrummet, klädde på mej, fotade röran, satte på Salem al Fakir..
Och här sitter jag nu..



Ska även sälja mina älskade böcker:
&
Så är du intresserad hojta till innan dom läggs ut på tradera..
Kommer läggas ut för 100kr / st + frakt.



Jonas slutar jobba typ 17(?), vi ska mötas i centrum, blir väl vid typ 18-19..
Handla lite, hemmåt, äta och röja..
Sen kan vi mysa ner oss i soffan med filmmys! :D

Skriver mer snart, kom på en sak jag måste göra..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0