The night


Kvällen gick till att laga mat..
MASSOR av lasagne..

6 Jonas portioner
eller
12 Johanna portioner

Mumsigt var det, som vanligt.. :p
Jag kan laga mat!



Nu sover Jonas, och jag sitter här och kan inte bli trött..
Är utmattad, men inte sovtrött..

Men men, ska försöka få lite saker gjort endå..

Imorn kommer mamma och hjälper och bär lådor ner till källaren..
Och vi har även tvättstuga..
Sen ska vi även försöka oss på en promenad..

Jag var nyss ute på en kort en..
Tog en 20-30mins promenad.. :)

Well..

Skriver mer sen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Önskar jag kunde promenera! :(

2008-11-23 @ 08:51:50 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0