Städsöndag..

Jag pular, städar, sorterar, flyttar och donar här hemma..
Jonas är hos sin pappa, och jag ska snart fara till min..
Han har varit på veteranhockey och spelat..

Har även kopplat in min 2:a externa hårddisk, har en på 250gb, och den jag kopplar in och fixar med nu är 500gb.
Så har massa plats att fylla, hihi.. :)

Lyckats sälja en fin kjol på tradera, så 200kr på mitt konto inom 5 dagar..
Väldigt välkommet så man slipper oroa sej ifall maten tar slut här hemma..

Dessutom håller jag på att fixa med BB väskan, allt bebis behöver är med, ett par mjukisar till mej, ska sedan pula ner nån tröja och lite underkläder och strumpor..
Jonas har juh alltid ett par jeans på sej, så hans mjukisar är alltid redo att packas ned om det skulle vara dags..
Videokameran är laddad och packad, kamerorna är redo att packas ned om det är dags, laddare är redan nedpackade..
Journaler nedpackade, och även lite smått och gott, som musik, hygienprylar o.s.v.

Känner dock att det är ett bra tag kvar..

16/12.. i still belive..

Nu ska jag snart fara till papi..

Skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0