Söndag - Farsdag

Jaha, gick och la mej inatt vid 00, efter ett tag bökade bebis till rejält, så de gjorde ont och kändes som hon vände sej..
Jag får självklart panik över att hon säkert ligger fel där inne nu..

Får hjärtklappningar och för att släppa allt, går jag upp och städar, sorterar saker, läser lite böcker, tänder ljus..
Sen vid 2-3 tiden höll jag på att svimma av trötthet så då gick jag tillbaka till sängen..

Puh, rätt trött nu med..
Men men, ska vara pigg, ska juh förbi pappa sen..
Farsdag! :)

Sen vet jag inte vad man ska hitta på..

Jaja, skriver mer snart, då jag hoppas på att vakna till..
Och ska "kräva" lite mys nu.. :p

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0