Sådär..

Nu har jag beställt en morgonrock..
Har ingen, och behöver en på BB, då jag kommer stanna minst 3 dagar..
Men det kan lika gärna bli 1 vecka..

Tur att man kan ta på faktura, eller som jag råkade säga till Jonas: - Fraktura.
Jonas börjar nog tröttna på mina felsägningar som kommit allt oftare nu i slutet av graviditeten..

Dock var det mys att prata med älsklingen, synd för honom dock då han har värsting tråkiga/jobbiga jobbuppgiften.
Önskar jag kunde hjälpa till..

Well, nu ska jag försöka lösa problem..

Skriver mer sen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Anonym

det var sjuuukt dyrt att stanna på bb,både för mig och sambon. 5dagar blev nästan 2000 för honom plus mina kostandaer :S

2008-11-03 @ 14:57:18
RSS 2.0