Pust..

Huvudet är tungt, trött och tomt..
Försökt fixa bloggdesignen, men gav upp..
Vissa saker vart fel, och jag har inte orken att tänka ut lösningarna..
Så hoppas ni tycker denna design duger..

Bebis bökar på som en tok, men de gör nog ingenting, kommer nog kunna somna iaf..
Är helt slut..
Tog tydligen mer på krafterna att frosta av frysen än vad jag trodde..

Ska nu iaf dricka lite vatten, kissa och sedan krypa ner brevid min tungt andandes pojkvän..
Varm och len hud.. Mums..

Skriver mer imorgon..

Godnatt!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0