Powernap

Efter min lunch gick jag och sov..
Sov 1½ timma ungefär, superskönt..
Är lite mojsig nu, men dricker lite citronvatten och hoppas jag vaknar till..
Älsklingen kommer nog jobba över till 18, sen om jag orkar så möts vi i högdalen för att hämta ett paket som tagit lång tid..
Annars blir det någon annan dag..
Funderar även på vad jag ska göra till middag..
Inte lätt alla gånger, man måste ha i uträkning om man orkar laga, om man har allt hemma, och om man har lust att äta det.
Funderar på något med potatis, men vi får se..
Ska kolla lite teve nu tror jag..

Skriver mer sen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: vera

oh. visst är det nice att sova på dagen :D i love it!

2008-11-04 @ 16:23:38 URL: http://vmiss.blogg.se/
RSS 2.0