Onsdag

Ja, tillslut kunde jag somna, i en blandning av utmattning och att magen lugnade sej lite..
Vaknade 10:30, och har fortfarande molande ryggvärk, dock inte lika ond som igår..
Tur att jag ska till bm imorn, vill veta vad jag kan göra åt detta..

Så, sitter här och äter frukost, ska snart kila iväg till Globen..
Dags att skriva faderskapsintyg.. :)

Sen ska Jonas tillbaka till jobbet, och jag ska till psykiatrin..
Unda vad för ovärt som sägs idag då..

Jaja, sen ska jag iaf hem.

Hem och små plocka då det lätt ser ut som skit när jag varit i farten..
Röjer & bökar som ett vildsvin..

Skriver mer senare, när jag är tillbaka..

ps. Hurray for Obama!

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Annah med bebin i magen

Jag har den ligger på låren :)

2008-11-05 @ 12:17:57 URL: http://carpeannah.blogg.se/
RSS 2.0