Ny vecka - v.45

Jaha vätska har man verkligen samlat på sej..
Tjockis korvfingrar och bumlefötter..

Och nu har jag ont i huvudet, men..
Är glad så länge inget flimmrar för ögonen..
Då måste jag in på en gång har bm sagt..

Ja, vaknade av jobbig försäljare från tele2, tack nötter!

Försökte somna om, men gick inte..
Så gick upp och hamnade här..
Men nu tänkte jag sätta mej i soffan, äta frukost och kolla på hederlig gammal teve.. :)

Sen får jag se vad som händer, no plans..

Så, skriver mer sen istället..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: carro

Jag har faktiskt inte kollat det, jag trodde det var 14 dagar men nu börjar jag bli osäker.

Ska prata med barnmorskan om det på onsdag hade jag tänkt... Börja förbereda mig på det igen :P

2008-11-03 @ 10:34:19 URL: http://medbebisimagen.blogg.se/
RSS 2.0