Nu får det vara nog..

Bebis bökar, men det går segt, trångt där inne nu..
Det stäcker i magen och magen är nästan alltid hård.
STENHÅRD!!

Men men, jag är fortfarande tokrastlös..
Jobbigt, men ska kolla på NCIS nu, sen försöka sova..
Har alla NCIS boxarna som kommit till sverige, så har sett alla avsnitt som går på teve..
Flera gånger..
Men jag gillar det, så jag kan se det igen..

Imorn ska jag till BVC och träffa våran BVC-sköterska..
Hoppas hon är snäll..

Jaja, skriver mer imorgon..
Gonatt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0