Nöt?

Haha, någon utav våra grannar har satt upp en lapp om att någon möblerade och (asgarv) till på allt tog en dusch efter, efter klockan 00.
Och grannen skriver att den personen är dagens nöt..
HAHAHA

Nu är jag inte 100%, men den personen kan vara jag..

Dock ingen möblering, eller dusch..
Utan jag vektvätt och la in i garderober och byråer, handtvättade i handfatet och sköljde sedan mina fötter med kallt vatten i badkaret..

Så är det mej grannen syftar på så.. Nöt right back at ya!



Nu ska jag handtvätta lite mer, så hoppas det är okej nu när klockan är 15:20, på en söndag..
Hihihi

Så vad tycker ni mina läsare?

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: maia

haha! Bara för grannen att vänja sig,en bebis vill sällan vara tyst för grannens skull,speciellt på nätter!

NÖTgranne

2008-11-09 @ 16:32:08
Postat av: Martina

jag skulle skriva en lapp tillbaka...



igår var det lördag,tror de flesta förhållningsregler har utökad tid en lördagskväll,kanske inte till efter 00,men endå? sålänge man inte haft hög musik,dammsugit eller borrat i väggen?



skriv" här har ni nöten,en höggravid tjej som råkade vika tvätt och skölja upp några bebis saker i handfatet,mina fötter är svullna och ömma så jag spolade dom i kallt vatten,om det nu var jag,så ber jag om ursäkt i förväg då vi får tillökning närsomhelst,och de flesta vet ju att barn kan gråta dygnet runt! "

2008-11-09 @ 17:06:27 URL: http://martiniz.blogg.se/
RSS 2.0