Mys, skräckis och annat..

Idag var mysigt, att vara hos farfars grav 2 gånger, en gång på dagen när de va ljust med farmor och farbror Janne..
Sedan åkte vi och åt middag och umgicks med farmor, väldigt mysigt..
Sedan tog vi en kvällstripp förbi farfars grav igen..
Skogskyrkogården är så vacker när det är mörkt och så många ljus.. :)
Den var läskig, obehaglig..
Jag och Jonas åkte hem, tog fram godisskålen, kröp upp i soffan och satte på The Strangers.
Så nu sover älsklingen, och jag sitter och ska lugna ner pulsen innan jag ska sussa..



Det är 3½ vecka kvar tills jag får pengar..
Och på mitt konto finns nu 150:-..
Riktigt jobbigt, illa illa..

Nää, nu ska jag skriva lite med vänner, sen sussa..

God natt

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0