Mulen "morgon"..

Vaknade vid 12, är utvilad, men seg..
Ute regnar det, tråkigt som tusan..
Så jag åker inte till mvc och lämnar tester, tar det på torsdag då jag ska till min bm ist.

Har iaf fått samtalet från FK nu, beställt de pappren som de i själva verket behövde, och hon jag prata med sa att då de strulat till det, och jag har så nära till BF, så är jag priorite nu, att de ska fixa mitt så fort de kommer in..
Det är juh skönt de iaf..

Snart ska jag ringa PSE och tala om att jag helst avbokar tiden, då min rygg och detta väder i kombo inte leder till bra resultat..

Så..
Det är väl de planer jag har..
Ska kolla vad man kan äta..

Tänkte även ringa farmor, så..
Vi får se vad dagen erbjuder..
Ahh, ska ringa Anna också! :)

Skriver mer sen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0