Kvällen

Pappa fick Irish Cream Fudge, han vart väldigt nöjd.. :)
Lite tevemys där med pappa och bröder, sen åkte jag hem igen..
Älsk kom hem, lite småmys, och nu ska han sussa..

Jag tänker för mkt och har fått fel på dygnsrytmen pga oro och rastlöshet, så får se när jag somnar..

Tänkte kanske pyssla lite me smått och gott, tvätta mer bebiskläder..

Kom på en sak påtal om det med grannen, och vad jag vet..
Man får inte spela högmusik eller ha teven högt o.s.v efter 22/23..
MEN!
Man får duscha, laga mat, plocka i skåp o.s.v. bäst faan man vill dygnet runt..
Och det tackar vi för!

Skriver mer sen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0