Hemma igen..

Att skriva faderskapsintyg gick bra, skrev även på papper för gemensam vårdnad.. :)
Efteråt vart det mycket pussande och gullande, och Jonas retade mej över hur otroligt långsamt jag går numera..
Han gjorde ljudeffekter som - SWOOCSH - och WROOOM.. :p Retsticka!

Jaja sen pussades vi hej då, han åkte tillbaka till jobbet och jag gick till psykologen..
Det gick rätt okej idag endå, verkar som hon kopplat att jag kräver mer hjälp om jag ska gå där..
Under tiden hade jag molande värk mitt på magen och i buken, obehagligt..

Sammandragningar har jag typ till och från hela tiden, och ryggvärken kommer då och då..
Ibland värker det i ljumskarna, men de går över rätt snabbt..

Är utmattad som tusan, vill vila, men ska snart börja med middagen..

Ska kolla lite på teve, skriver senare..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: nora.

Hur upplevde du det mötet med familjerätten?

Här kändes det som totalt onödigt, något man kan göra på ett så mycket bättre sätt.. Kanske var den kvinnan vi träffade också.. hon var lite konstig asså.. Hur var det för er?

2008-11-05 @ 17:42:07 URL: http://metrobloggen.se/nora
Postat av: Emily

hur gjorde ni för att fixa med faderskapspapperna? är det bara att ringa? har också börjat fundera på om det kanske är dags att fixa. Har ju bara 6 veckor kvar nu!

2008-11-05 @ 20:14:06 URL: http://decemberbebis.blogg.se/
RSS 2.0