Frost

Har frostat av frysen, får ta frysfacket imorgon..
När man turbofrostar som jag, på 1 timma, då är det ansträngande..
Well, påtal om frost..
När kommer frosten och den riktiga snön hit då?
Jag vill vakna upp, se frost på fönstret, bli bländad utav allt det vita..
Gå ut och känna kylan mot min hud..
Andas in kylan, och känna knastrandet under fötterna..

Vill även visa en bild på Martinas sockersöta peppardocka! :D
                                   
Aww, man smälter, hihi därför snön inte stannade kvar..
Nea söt!

Well, 16 dagar till BF..
Kom nu lilltjejen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Catti

Men hade ni inte frost imorse? På the voice verkade dom ju hålla på att frysa ihjäl. ;) Fast du kanske inte var vaken så tidigt. :)



Mitt sf-mått var 29 i vecka 31. :) Exakt på kurvan. Mina mått osv står till höger i min blogg om du vill kika. :)

2008-11-17 @ 17:08:07 URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Annah - med bebin i magen

Åh nu längtar jag ännu mera tills det blir vinter :)

2008-11-17 @ 17:48:57 URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Annah - med bebin i magen

och JÄTTEsöt peppardocka :D

2008-11-17 @ 17:49:18 URL: http://carpeannah.blogg.se/
RSS 2.0