Fredag..

Älskl får mej som vanligt på bättre humör..
Hans röst och hans ord, lagar mej..

Fortsatte med nattpysslet, bebismobilen..
Den är inte klar än, men när den är det lägger jag upp bild här.. :)

Sen ska jag åka till farsta centrum, möta älsklingen, köpa farsdag present, och sen gå förbi min mamma en stund.

Sen efter det blir det till att fara hem, mysa ner oss i soffan, kolla film och äta Ben & Jerry's!

Frågan är, vilken film ska vi se, har så många att se nu..

Well, nu ska man börja göra sej i ordning, sitter fortfarande i min "morgonklänning"..
Har en klänning som åker på nästan varje morgon.. :p

Skriver mer sen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0