Svar på kommentar:

Guess who? om Tisdag:
Alla funkar olika och jag ser inget problem med att lämna bort mitt barn för en natt när jag vet att han är i trygga händer.
Man älskar dem och bryr sig lika mycket för det.
Tycker att det är upp till var och en och inte upp till någon annan att tycka något om.
Så vissa åsikter kan man hålla för sig själv.



Svar till Guess who?
Ingen aning om vem du är, och ja klart du gör som du vill, men jag har endå svårt att förstå.
Har mina känslor, mina tankar och följer dem som du följer dina.
Och om du tycker du gör rätt ska du ju inte ta åt dej av vad jag skriver.
Jag har all rätt att yttra mina åsikter i min blogg.




Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Soya

Men varför tar du "Guess who?" illa upp för att Johanna inte vill lämna bort Minna?

Jag vill heller inte lämna bort min dotter mer än nödvändigt och det är ju upp till mig. Du gör som du vill och alla andra gör som dom vill.



Väldigt onödigt kommentar tycker jag!

2008-12-17 @ 10:40:41 URL: http://soya.blogg.se/start
RSS 2.0