Onsdag

Det har varit kaos kaos kaos här hemma..
Massa missförstånd, onödiga tjaffs och ja annat..
Har löst sej nu dock.

Söt Minna har äntligen somnar, ha skoj, henne ska man lyckas väcka och ge mat om en halvtimma..

Idag ska jag posta julkort, en dag för sent, men har juh varit på sjukhus så när ska vi haft tid?
Ska kanske även förbi BVC för att väga Minna i väntrummet.

Nu ska jag snabbpumpa innan matningen..

Skriver mer senare..

ps. Tror jag vet vem Guess who? är nu, kan ha helt fel.
Men då är det en tjej som är mamma till en pojke, vi har skrivits på bilddagboken.
Och när jag loggade in nyss hade hon tagit bort mej och blockat, så misstänker att det är hon.
Och det var synd, men men..

Hade fel, och det glädjer mej, gillar maia.

Tackar maia för att hon är så go och förlåtande. ;)

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Maia

Haha,johanna det är INTE jag.

Jag misstänker att du trodde det var jag.

Brukar jag inte alltid använda mitt namn när jag skriver? joooo



btw har ALLA mina vänner på bdb raderats...



så du har fel,men jaja kul att du trodde så...

2008-12-17 @ 11:49:47
Postat av: maia

ja det är bra,jag blev lite sur där ett tag.

Då ursäktar jag mina sura inlägg,jag är mkt förlåtande ;)

2008-12-17 @ 12:45:14
RSS 2.0