Onsdag..

Inatt blev det inte mycket sömn..
Lillan hade ont i magen, så de blev väl 3-4 timmars sömn..

Gick upp vid 9, ammade och fixade oss..
For till IKEA, fick dock bara med oss 3 utav de 4 sakerna som skulle köpas, då ena hyllan var för stor för den lilla bilen.
Minnas faster Jenny som skjutsade oss, hon hade även med sej presenter till minna.

Med posten kom även ett par söta mumin strumpor från Minnas pappa (Jonas) moster Leena och hennes man Hannu.

Så, snart ska vi "bygga" hyllan, sedan ska jag laga korvstroganoff (sen middag)..
Amning och sedan försöka sova..

Ska till Bvc imorgon, och försöka hinna fixa nya leg.
Jonas gick ut för 2 år sedan, och mitt för 1 år sen.. hehe

Jaja, skriver kanske mer sen..

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Ida

Naw.. de måste vara bra mys med en liten plutting^^ Ja du hehe, jag har nog haft 6-7 st bloggar nu, men denna jag har nu är den enda och sista;D Kramen

2008-12-03 @ 19:28:33 URL: http://xexplosivex.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch då... det finns ju droppar på apoteket som man kan köpa mot magont för små barn.



Funkade toppen på Julius =) Ett tips om det inte går över!

2008-12-03 @ 21:12:33 URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Catti

Semperdropparna ska tydligen vara super! Bättre än minifom iallafall. Kram!

2008-12-03 @ 21:23:03 URL: http://thewife.blogg.se/
RSS 2.0