Om oss..

Vad heter ni? Johanna & Jonas

Hur träffades ni? Genom gemensamma vänner i en park på midsommardagen 2005.

Är ni förlovade? Ja, sedan 26/7 -07.

Bor ni ihop? Ja, sedan dag 1.

Har ni barn? Ja, lilla underbara Minna! ♥

Kommer du ihåg er första kyss? Hihi första kvällen..

Vem sa “Jag älskar dig” först? Båda två, lite speciellt sådär. ;)

Vem är äldst? Jag, men bara 10 månader.

Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling & Jonas är vädur.

Vem fyller först på året? Jonas, 1 april. :p

Vem är längst? Jonas med 182 cm.

Vem sjunger bäst? Jonas säger att det är jag, han tycker jag sjunger bra. [rodnar]

Håller ni i handen på stan? Japps, hålla hand eller hålla om.

Blev du kär i första ögonkastet? Ja, det kan man nog säga. :) Fast jag visste inte om det då.

Har ni någon speciell låt? Skulle nog säga, Heirospecs - Heartsprings.

Har ni stora framtidsplaner? Japps, vi ska ha minst 4 barn, förhoppningsvis skaffa hus, och bröllop nästa sommar. :)

Har ni gråtit i varandras armar? Japps.

Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, på Gran Canaria, när vi varit ihop i knappt 1 månad. Och så Norge.

Vilket är ert bästa minne? Finns så många, men när vi blev föräldrar till lilla Minna, 24 november är det absolut bästa. :)

Vem lagar bäst mat? Jag, Jonas, liksom alla andra som fått smaka, älskar min mat.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Självklart, flera pussar.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nope, Jonas i norrort, och jag i söderort.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Oj, svårt att svara på då allt är perfekt på min karl, men måste säga ögon och läppar, och händer, och.. gaah allt!

Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, Jonas, han är mästare på konstiga snackstunder när han sover.. :p



Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0