Årets..

Årets frisyr: Långt.
Årets klädesplagg:
Mammakläder var superskönt.
Årets favoritparfym:
Min sockervaddsperfym.
Årets tråkigatse:
Stackars Minnas kräkningar & viktnedgångar.
Årets bästa inköp: Bärselet.
Årets sämsta inköp: Min laptop då den kasoar hela tiden.
Årets händelse: Minna föddes.
Årets besvikelse: Att bröllopet blev uppskjutet.
Årets person: Minna.
Årets uttryck/ord: Mjölkigel
Årets haleluljamoment:
När Minna föddes!
Årets favorittillhåll: Hemma.
Årets butik: Huh?
Årets jobb: Hemmafru/Mamma
Årets dyraste investering: Minna? :p
Årets kärlek: Min karl och självklart Minna!
Årets misstag: Vet inte?
Årets godaste: Systers julknäck?
Årets start: Mammalivet
Årets nörd: Jag själv
Årets flopp: Landets ekonomi
Årets kom-i-håg grej: Gravid & Minna föddes
Årets favoritgöra: Vara gravid & födda
Årets ovana: Ogilla min kropp
Årets upptäckt: Den nya världen som förälder
Årets resa: Tur och retur - Förlossningen
Årets drömupplevelse: Att få bli mamma
Årets bästa dag: 24 November
Årets vill-ha: Frisk bebis.

Kommentarer


Vill inte ha reklam, dryga inlägg, frågor om vi ska lägga till varandra på bloglovin',
eller länka varandra i våra bloggar.
Lägger till dej i min blogg om jag känner för det, och detsamma gäller bloglovin'.

Namn:
    Klicka för att spara eller ta fram dina sparade uppgifter.
Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Postat av: Soya

Haha, den har har du snott från mig. Ser att vi har lite lika tankar :)

2009-01-03 @ 01:49:52 URL: http://soya.blogg.se/start
RSS 2.0